Police Car Armored Cop Simulator
If you like playing police games with great graphics and driving a police car, this game is for you. The police officer and armor car players must fight criminals in certain parts of the city. In the cop simulator game, you must catch the criminals and take them to the police station. Police simulator and cop car players who take the criminals you encounter while patrolling the city with the police car to the police station win great prizes.
With the rewards they earn, police officers and driving game players can customize their police cars. In this way, it becomes possible for them to enjoy the police game more. Since it is impossible to change the color of the police car as a customization option, police simulator and driving game players can add customizations such as neon, rim color, and suspension to their vehicles. Cop car and police chase players, who adjust the level of the car suspension well, can quickly perform their police car missions without getting stuck on pavements and other obstacles while performing their duties.
The police games type, among the car games, is a very preferred genre. For cop car and armor car players who want to be cops in real life, this cop game has all the details. There are four different police car cameras in this police game for you to experience a better police simulator. These options are wheel camera, police car bird's eye view, interior camera, and primary police car camera. In this way, car cops and armored car police players will enjoy the simulation experience a lot.
There are many different features in the car driving game, which is in the category of police games. Among these features is police car physics, which you can use in three ways while performing police simulator tasks. Armor car and police chase players can instantly change their vehicle physics in the police game. These physics types are real police simulator, drift, and arcade modes. Each police car physics type has its characteristics. The control dynamics mode you choose is applied directly to your police car. Another feature waiting for the players of car cops and car 3d game is the siren system. You can use the police siren, a necessary detail for police games, in any city area.
The police simulator game is a police car driving game with great realistic graphics, nominated for the best police games ever developed. Cop game and police games simulator players try to reduce the city's crime rate by patrolling while enjoying these great graphics. You have to find the criminals in some regions of the town and take them to the police station in this police game to ensure the safety of the people in the city.
Another feature waiting for cop simulator and car 3d game players is that the police car is damaged. While searching for criminals, you can crash in the city due to your high speed. Police simulator and armored car police players who experience this situation can have their vehicles repaired by taking them to the nearest repair station. Car simulator and cop car players who do not want to go to the repair area can have the police car repaired by collecting the repair kits in some regions of the city.
There is also a gas station in this simulator game, which is among the police games with all the details. The police car and car simulator players who have low or run out of gas can fill the gas tank of the police car from the gas stations in the city.