Poly Plaza ULTIMATE
Poly Plaza ULTIMATE is an enhanced, more complete version of Poly Plaza, an open-world sandbox game where you get to buy properties, collect rent, and become the richest man in town!
Explore the big city of Poly Plaza to find new items to collect and new properties to invest in!