Port of Jumanah
Is it wise to go on long voyages by yourself? Maybe. But a crew behind your back makes you look a little cooler. Recruit your friends to your vessel, and they will help you on your journeys. There is also a cat! What do they bring to the table? The only way to find out is to recruit them, but no way you're getting a CV out of any of them.
The depths of the oceans hide many questions, and among them - the most important one - why is everything in there so salty?! Prepare to meet unexpected friends and foes, have deep & meaningful conversations, or simply kick them right in their fins. Will you let the seas push you around, or will your not-so-elegant breast strokes push you through the currents and challenges?
Complete missions to upgrade your kit to complete even more missions. That’s called a gameplay loop, baby! Unlock new abilities and gear to help you out during your descents into the unknown.