Port Royale 4 - Extended Edition
The Extended Edition includes 4 pompous lighthouses and the blueprints to 5 magnificent parks with varying types of sculptures.
Set sail and join the colonial powers of Spain, England, France and the Netherlands in their fight for supremacy of the Caribbean in the 17th century.
In ‘Port Royale 4’ you will take control of a colony as a young and ambitious governor who is eager to learn what it takes to manage and grow his small settlement into a bustling trader city.
The Extended **Edition includes 4 pompous lighthouses and the blueprints to 5 magnificent parks **with varying types of sculptures.