Extended Edition
Extended Edition, 4 görkemli deniz feneri ve çeşitli heykel biçimleri ile dolu 5 muhteşem parkın planlarını içerir.
Denizlere yelken aç ve 17. yüzyılda Karayipler'de üstünlük kurma mücadelesi veren İspanya, İngiltere, Fransa ve Hollanda'nın sömürge güçlerine katıl.
'Port Royale 4'te küçük yerleşim yerini yönetip büyüterek hareketli bir ticaret şehrine dönüştürmek için gereken nitelikleri öğrenmeye can atan, genç ve hırslı bir vali olarak bir sömürgeyi kontrol edeceksin.
Extended **Edition, 4 görkemli deniz feneri ve çeşitli heykel türlerine sahip 5 muhteşem parkın **planlarını içerir.