Power Vacuum
Power Vacuum is a fast-paced, competitive strategy game. It aims for minimalism, stripping away all the unnecessary detail to let you play as fast as you can. Power Vacuum features a “play against your past self” system that automatically records the games you play.
Unlike other games in its category, Power Vacuum features a “play against your past self” system that automatically records the games you (and your friends!) play. The recorded moves are then replayed by bots in subsequent games.
To grow a colony, place and connect stations. The more stations you connect, the greater the influence of that colony.
Power Vacuum automatically records the games you play and bots replay them in subsequent games.