Hunt or be hunted in this asymmetrical multiplayer* shooter that pits man against Predator. As part of a Fireteam, complete missions before the Predator finds you. Or be the Predator and hunt your prey.
Become the ultimate hunter with more ways to hunt your prey, giving you a selection of premium Predator classes to customize your look and playstyle to become feared by your foes. This bundle includes the Samurai Predator, City Hunter Predator, Viking Predator, and Valkyrie Predator premium classes.