Poluj lub daj się upolować w tej asymetrycznej strzelance wieloosobowej*, w której człowiek walczy z Predatorem. Jako członek drużyny wykonaj misje, unikając Predatora. Możesz też wcielić się w Predatora i zapolować na swoją ofiarę.
Stań się najlepszym łowcą z większą liczbą sposobów polowania na ofiarę dzięki wyborowi klas Predatorów premium, pozwalającemu dostosować swój wygląd i styl gry, aby budzić postrach wśród wrogów. Ten zestaw zawiera klasy premium Predator samuraj, Predator miejski łowca, Predator wiking i Predator walkiria.