Predator: Hunting Grounds - Orman Sürümü
İnsanları Predator ile karşı karşıya getiren bu asimetrik çok oyunculu* nişancı oyununda avla ya da avlan. Ateş Timinin bir parçası olarak, Predator seni bulmadan önce görevleri tamamla. Ya da Predator ol ve avını avla.
Daha fazla avlanma yöntemi ile üst düzey avcı haline gel, premium Predator sınıf seçimi ile görünüşünü ve oyun tarzını özelleştirerek düşmanlarının korkulu rüyası ol. Bu paket Samurai Predator, City Hunter Predator, Viking Predator ve Valkyrie Predator premium sınıflarını içerir.