Trial Weekend
Squad-up with friends as part of a Fireteam and take on dangerous missions before the Predator finds you–or become the Predator and hunt your prey.
Wield human and alien weaponry in this intense asymmetrical multiplayer experience–unlocking iconic gear and skins as you level up throughout the trial.