Predator: Hunting Grounds – Weekend próbny
Połącz siły ze znajomymi jako członek oddziału sił specjalnych i wyrusz na niebezpieczne misje, zanim Predator Was znajdzie – lub sam stań się Predatorem i upoluj swoją ofiarę.
Zdobywaj ludzką i pozaziemską broń w tej intensywnej asymetrycznej grze wieloosobowej – odblokowując kultowy ekwipunek i skórki w miarę zdobywania kolejnych poziomów podczas weekendu próbnego.