Predator: Hunting Grounds — edycja Yautja
Poluj lub daj się upolować w tej asymetrycznej strzelance wieloosobowej*, w której człowiek walczy z Predatorem. Jako członek drużyny wykonaj misje, unikając Predatora. Możesz też wcielić się w Predatora i zapolować na swoją ofiarę.