Predator: Hunting Grounds - Yautja Sürümü
İnsanları Predator ile karşı karşıya getiren bu asimetrik çok oyunculu* nişancı oyununda avla ya da avlan. Ateş Timinin bir parçası olarak, Predator seni bulmadan önce görevleri tamamla. Ya da Predator ol ve avını avla.