Digital Deluxe Edition
Predator: Hunting Grounds, insanla Predator'ı karşı karşıya getiren, asimetrik bir çok oyunculu nişancı oyunudur. Digital Deluxe Edition'ı alarak oyunu, özel oyun içi ögeleri ve dijital içerikleri elde et.
İşleri tersine çevirip Predator'ları alt etmeye karar veren bir grup hayatta kalan insanın macerasını takip et. Bu 120 sayfalık koleksiyon Predator: Hunters 1-5. sayılarını içerir.
Predator: Hunting Grounds, Predator'ın en zorlu avını takip ettiği Güney Amerika'nın ıssız ormanlarında geçen, sürükleyici ve asimetrik bir çok oyunculu* nişancı oyunudur. 4 kişilik seçkin Fireteam'in bir üyesi olarak oyna ve Predator seni bulmadan önce milis operasyonunu tamamla. Veya çok kapsamlı ölümcül uzaylı teknolojileri arasından seçim yaparak en değerli avını avlamak için Predator olarak oyna ve ödüllerini tek tek topla.
Tamamen Predator evreninin hikâyesine özgü görünüş ve hisse sahip bir dünyaya adım at. Beyaz perdedeki atmosferi PC'ye taşıyan Unreal Engine sayesinde yemyeşil orman, hedefe doğru ilerleyen askeri timin görüntüsü ve sesleriyle canlanıyor. Ağaçların tepesindeyken, yanıp sönen ışıklar ve uğursuz çıtırdama sesi, ekibin ölümcül bir rakiple karşı karşıya olduğu hissini güçlendiriyor. Predator evreninin hayranları, destansı Predator tema şarkısından oyuna özgü ışık bükücü pelerin ve termal Predator teknolojisine kadar birçok içerikle hem tanıdık hem de yeni bir düzenin keyfini çıkaracak.
Ordunun en ama en iyisi olan Fireteam için tabancalardan saldırı tüfeğine, av tüfeğinden el bombasına ve ağır silahlara kadar çok sayıda son teknoloji ürünü içeren bir cephanelik hazır bulunuyor. Her asker silah ekipmanlarını özelleştirebilir. Benzer şekilde, Predator'ın dipçikli Plasma Caster, Combistick, Smart Disc, Wrist Blades, Yaujta Longbow ve daha fazlasından oluşan eşsiz teknolojik ekipmanları bulunuyor.
Güney Amerika’nın çatışma bölgeleri tehlikeli, sık ormanlı ve yaygın çalılıklarla doludur. Gerilla askerler, su kenarındaki savunma barınakların arasında iyice kamufle olur. Fireteam hedefe ulaşmak için ister birlik olarak hareket etsin, isterse stratejik olarak dağılmış olsun, oyundaki zengin ortam, yaklaşımını mükemmelleştirmen için farklılıklar içeren bir çevre sunar. Predator içinse doğaüstü becerilerini kullanmak, ağaç gövdelerine tırmanmak ve avını korkutucu bir hızla takip etmek amacıyla dalların arasında gizlemek için ağaçlar biçilmiş kaftandır.