Prehistoric Kingdom
Prehistoric Kingdom provides a modern take on the tycoon simulator genre, focused on the creation and management of your very own prehistoric-themed zoo. Take control of limitless power to build, manage and grow the ultimate zoo for extinct animals.
Take control of limitless power to build, manage and grow the ultimate zoo for extinct animals in Prehistoric Kingdom.
Design and decorate beautiful habitats using an array of powerful creative tools. Grow jungles, carve rivers and raise mountains across the enormous playable area to create the perfect park for your specimens.
Unlock your creativity with robust modular building tools to construct housing and shelters by hand.
Take up the role of park manager by developing the infrastructure to care for guests, animals and staff alike. Ensure resources and safety is kept in-order to delay the inevitable!
From the majestic Woolly Mammoth to the mighty Tyrannosaurus rex, undo the rules of extinction by breeding a diverse selection of prehistoric wildlife.
Find new creatures and genetic skins by discovering genetic material from all over the world, unleashing unseen levels of customization and choice.