Pełna wersja Prehistoric Kingdom ma być bardziej dopracowana i zawierać w pełni gotowe funkcje. Aby nie zawieść graczy, staramy się dostarczać im pozytywnych wrażeń oraz stale ulepszamy rozgrywkę.
Chociaż staramy się, by gra była stabilna, możliwe są błędy i brakujące funkcje! Pierwsza udostępniona we wczesnym dostępie wersja gry będzie się skupiać na narzędziach kreatywnych, podstawowym systemie zarządzania i 22 gatunkach zwierząt. W przyszłości aspekty te zostaną rozwinięte.
Zależy nam, by cena uczciwie odzwierciedlała stopień regrywalności i dostępnej w grze zawartości. Podczas wczesnego dostępu gra będzie uzupełniana, dlatego cena jej pełnej wersji będzie inna.