Prince of Persia: The Sands of Time
An unmatched hero: Wielding powers of mythic proportions, the Prince returns to action-adventure gaming with gravity-defying acrobatics, ferocious fighting skills, and the ability to bend time to fulfill his destiny.
The Sands of Time: Ubisoft's Montreal Studio presents the Sands of Time - a technological breakthrough that will change the face of action-adventure gaming forever. Erase the past, behold the future, and freeze the present in real-time for unlimited gameplay variations.
Exotic worlds and vast kingdoms: Uncover the mysteries of a world never before explored in action-adventure gaming. Medieval Persia, mythical and deadly, holds a staggering array of landscapes and kingdoms to explore and conquer.
A sweeping adventure of betrayal and triumph: The epic legends and deadly creatures of mythic Persia burn to life in this suspense-filled tale, featuring more twists and turns than the labyrinthine Palace itself.