Prison Architect
Witajcie, naczelnicy! Tylko wyjątkowo bezwzględny naczelnik zdoła poskromić najbezwzględniejszych więźniów świata. Zaprojektuj i rozwijaj własny zakład karny w grze Prison Architect.
Ubiegaj się o fundusze federalne i przeznaczaj pozyskane w ten sposób środki na walkę z chorobami, działalnością gangów, spory sądowe i nie tylko!
Spróbuj zbiec za wszelką cenę z własnego więzienia o zaostrzonym rygorze w trybie ucieczki lub odpal tryb online i przetestuj jeden z 12 000 zakładów karnych zaprojektowanych przez innych graczy. Bez końca rozwijaj swoje penitencjarne imperium w trybie otwartej rozgrywki.