Pro Basketball Manager 2024
PBM24 lets you become the coach/general manager of one of the 2000+ professional teams around the world. Will you have what it takes to lead your team to glory? Meeting board and fan expectations will be key to reaching the top. You will have a multitude of managing tools at your disposal to shape a team with your own style.
You can choose from 90 domestic leagues, including 16 women’s leagues, from 60 different countries across Europe, America, Asia and Oceania. With more than 2000 teams and 60 000 players, the world of basketball awaits you.
If that is not enough, your coaching skills might lead you to coach a national team. International basketball is now extremely competitive. Can you lead your national team to the top of the world?
The game is now faster than ever, it will take you no time to simulate the days throughout the season. The simulation is more than 40x faster than last year!
The user interface has been redesigned, with a complete overhaul of the UX. It has never been easier to navigate through the game. The information you need is now always one click away.
It will be harder to outsmart your opponents. The AI has been improved and will now be more reactive to on-court events. It will also be more active when signing on new players, the competition to acquire the best talents will be fierce.
The in-game editor has also been improved to include more features for a fully customisable gaming experience.
You are the coach, create your own plays and call them in a game to decide its fate.