Pro Basketball Manager 2024
PBM24, dünya genelindeki 2000'den fazla profesyonel takımdan birinin koçu/genel menajeri olmanıza olanak tanır. Takımınızı zafere taşımak için gerekli yeteneklere sahip misiniz? Yönetim kurulu ve taraftar beklentilerini karşılama, zirveye ulaşmanın anahtarı olacak. Takımınızı kendi tarzınızla şekillendirmek için kullanabileceğiniz çok sayıda yönetim aracına sahip olacaksınız.
Avrupa, Amerika, Asya ve Okyanusya'daki 60 farklı ülkeden 16 kadın ligi dahil olmak üzere 90 yerel lig arasından seçim yapabilirsiniz. 2000'den fazla takım ve 60.000 oyuncu ile basketbol dünyası sizi bekliyor.
Eğer bu yeterli değilse, koçluk becerileriniz ulusal bir takımı yönetmenizi de sağlayabilir. Uluslararası basketbol artık son derece rekabetçi. Ulusal takımınızı dünyanın zirvesine taşıyabilir misiniz?
Kullanıcı arayüzü UX'ın tamamen elden geçirilmesiyle yeniden tasarlandı. Oyun içinde gezinmek hiç bu kadar kolay olmamıştı. İhtiyacınız olan bilgi artık her zaman bir tıklama uzağınızda.
Daha gerçekçi bir görünüm için gelişmiş aydınlatma efektlerine sahip yeni bir özelleştirilebilir 3D salon PBM24'e geliyor. Şu anda üç salon mevcut; küçük bir salon ile başlayın ve fazladan gelir elde etmek için onu orta boyutlu bir arena haline getirin.
Kalabalığı ayağa kaldırın, artık saha içindeki olaylara tepki verecek ve maçları hiç olmadığı kadar dinamik hale getirecek!
Sen koçsun, kendi oyun setlerini oluştur ve onları kullanarak maçın kaderini belirle.