Onimusha: WotS – Deluxe Kit
Et sæt, der indeholder en række forskellige genstande, der kan bruges til at ændre Miyamoto Musashis udseende, samt Charms han kan bære.
Sword Appearances, Outfits og Gauntlets er kosmetiske genstande, der ændrer Miyamoto Musashis udseende. De ændrer ikke hans evner i kamp.