Onimusha: WotS - Deluxe Kit
A set containing a variety of items that can be used to change Miyamoto Musashi's appearance, and charms that he can equip.
Sword appearances, outfits, and gauntlets are cosmetic items that change the appearance of Miyamoto Musashi. They do not alter his performance in battle.