Onimusha: WotS - Deluxe Kit
Miyamoto Musashi'nin görünümünü değiştirmek için kullanılabilen çeşitli öğeler ve onun donanabileceği tılsımlar içeren bir set.
Kılıç görünümleri, kıyafetler ve eldivenler; Miyamoto Musashi'nin görünümünü değiştiren dış görünüş öğeleridir. Karakterin savaştaki performansına herhangi bir etkisi bulunmaz.