Onimusha: WotS – Premium Deluxe Kit
Sword Appearances, Haori Coats, Outfits og Gauntlets er kosmetiske genstande, der ændrer Miyamoto Musashis udseende. De ændrer ikke hans evner i kamp.
Det digitale mini-soundtrack lader dig spille musikken fra spillet. Du kan ikke ændre musikken, mens du spiller.