Onimusha: WotS - Premium Deluxe Kit
Sword appearances, haori coats, outfits, and gauntlets are cosmetic items that change the appearance of Miyamoto Musashi. They do not alter his performance in battle.
The Mini Digital Soundtrack feature enables playback of the music from within the game. It does not allow you to change the music played during gameplay.