Onimusha: WotS – Pakiet deluxe premium
Wyglądy miecza, płaszcze haori, stroje i rękawice to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd Miyamoto Musashiego. Nie mają one wpływu na jego skuteczność w walce.
Funkcja cyfrowej ścieżki dźwiękowej mini pozwala odtwarzać muzykę z poziomu gry. Nie jest możliwa zmiana muzyki w trakcie gry na inną.