Onimusha: WotS - Premium Kit
A set containing a mini digital soundtrack that can be played in-game, and a variety of items that can be used to change the appearance of Miyamoto Musashi and his allies.
You can change haori coats by selecting Change Appearance from the Spirit Mirror menu in-game. Spirit Mirrors and Change Appearance will become unlocked separately as the game progresses.
The Mini Digital Soundtrack feature enables playback of the music from within the game. It does not allow you to change the music played during gameplay.