Onimusha: WotS - Premium Kit
Et sæt, der indeholder et digitalt mini-soundtrack, som kan afspilles i spillet, og forskellige genstande, som kan bruges til at forandre udseendet på Miyamoto Musashi og hans allierede.
Du kan skifte haori-jakke ved at vælge Change Appearance fra Spirit Mirror-menuen i spillet. Spirit Mirrors og Change Appearance vil blive låst op i løbet af spillet.
Den digitale mini-soundtrack-funktion muliggør afspilning af musik i spillet. Den giver dig ikke mulighed for at skifte musikken, der bliver spillet i løbet af spillet.