Onimusha: WotS - Premium Kit
Oyun içinde çalınabilen mini dijital oyun müziğini ve Miyamoto Musashi ile müttefiklerinin görünümünü değiştirmek için kullanılabilen çeşitli öğeleri içeren bir set.
Mini Dijital Oyun Müziği özelliği, müziği oyun içinde çalmana olanak tanır. Oynanış sırasında çalan müziği değiştirmeni sağlamaz.