PropHuntFPS
PropHuntFPS is a multiplayer hide-and-seek FPS. -Hunter VS Chameleon mode Chameleons disguise as props and paint their camo to blend in, while a blinded Hunter hunts by sound and whistle cues. Outsmart, outpaint, and outlast to win this tense prop-hunt showdown!
Transform into everyday objects, camouflage yourself with color, and escape the Hunter before you’re found!