PropHuntFPS
PropHuntFPS er en multiplayer gemmeleg-FPS. -Hunter VS Chameleon-tilstand Chameleons forklæder sig som genstande og maler deres camouflage for at smelte ind, mens en blindet Hunter jager efter lyd og fløjtesignaler. Overlist, overmal og overlev for at vinde dette spændte prop-hunt-opgør!
Forvandl dig til hverdagsgenstande, camoufler dig med farver, og undslip Hunteren, før du bliver fundet!