PropHuntFPS
Chameleon'lar eşya kılığına girer ve uyum sağlamak için kamuflajlarını boyarken, gözleri bağlı Hunter ses ve düdük sinyallerine göre avlanır. Bu gergin saklambaç düellosunu kazanmak için zekayla, boyayla ve dayanıklılıkla üstün gel!