Donation Voice Pack
PropHuntFPS er en multiplayer gemmeleg-FPS. -Hunter VS Chameleon-tilstand Chameleons forklæder sig som genstande og maler deres camouflage for at smelte ind, mens en blindet Hunter jager efter lyd og fløjtesignaler. Overlist, overmal og overlev for at vinde dette spændte prop-hunt-opgør!