Donation Voice Pack
PropHuntFPS to wieloosobowe FPS w stylu zabawy w chowanego. -Tryb Hunter kontra Chameleon Chameleony przebierają się za przedmioty i malują swój kamuflaż, by wtopić się w otoczenie, podczas gdy oślepiony Hunter poluje, kierując się dźwiękiem i sygnałami gwizdka. Przechytrz, przemaluj i przetrwaj, by wygrać to napięte starcie w chowanego!