Donation Voice Pack
PropHuntFPS, çok oyunculu saklambaç türünde bir FPS'dir. -Hunter'a karşı Chameleon modu Chameleon'lar eşya kılığına girer ve uyum sağlamak için kamuflajlarını boyarken, gözleri bağlı Hunter ses ve düdük sinyallerine göre avlanır. Bu gergin saklambaç düellosunu kazanmak için zekayla, boyayla ve dayanıklılıkla üstün gel!