SURVIVOR PASS: RONDO PREMIUM PACK
Discover PUBG's thrilling 10th battleground, Rondo, now with an all-new Survivor Pass! Explore an enriched reward track filled with Rondo-exclusive items, plus grab extra Survivor's Chests in the Premium Pack.