PUBG BATTLEGROUNDS
PUBG: BATTLEGROUNDS, the high-stakes winner-take-all shooter that started the Battle Royale craze, is free-to-play! Drop into diverse maps, loot unique weapons and supplies, and survive in an ever-shrinking zone where every turn could be your last.
Drop into an ever-growing and changing selection of maps to keep you challenged. Will you choose the safer outskirts and risk not getting enough loot or hot drop into the dense cities and fight from the moment you hit the ground? Every drop is different, it's up to you to make the best with what you find.
With unique weapons, a variety of supplies, and special tools to outwit your opponents, how you outfit yourself is up to you! Kit out your favorite weapons with powerful attachments or risk going after the hotly contested Care Packages for unique loot to give you the edge you need to win.
Stocking up is only the beginning. With the Safe Zone growing ever smaller as time goes on, your risk of running into other survivors dramatically increases. Die and you're out. You'll need to outthink, outrun, or outshoot your opponents if you're to be the last one standing and claim ultimate victory.
Warm up in Team Deathmatch, try out constantly changing modes in the Arcade, drop into the latest seasonal event, or build your own custom lobby and challenge your friends to something unique.
No two battles are the same, and everything hinges on the choices you make to land, loot and survive. Drop into the Battlegrounds where victory hinges on every move and every choice, and fight to be the last one standing.