PAKIET ZAAW. PRZEPUSTKI CRAFTER: LAMBORGHINI
Wrzuć najwyższy bieg z pakietem zaawansowanym przepustki Crafter: Lamborghini, zawierającym 20 poziomów, tabliczkę imienną Lamborghini i nie tylko!