Survivor Pass: Zero Gravity
Survivor Pass: Zero Gravity'yle daha önce hiç kimsenin ayak basmadığı yerlere git. * Bunu satın aldıktan sonra Survivor Pass: Zero Gravity'yi içeren diğer paketleri alamazsın.