Survivor Pass: Bedtime Beasts Premium Pack
Snuggle up in these predator pajamas for Survivor Pass: Bedtime Beasts! Includes a Survivor's Chest and a 10-level boost. * Once purchased, you will be unable to buy other packs containing Survivor Pass: Bedtime Beasts.