PAK. PREMIUM PRZEP. SURVIVOR: BEDTIME BEASTS
Wtul się w piżamkę z drapieżnikiem z okazji przepustki Survivor: Bedtime Beasts! Zawiera skrzynkę ocalałego i 10 poziomów. * Po zakupie nie można kupić innych pakietów zawierających przepustkę Survivor: Bedtime Beasts.