SURVIVOR PASS: BEDTIME BEASTS PREMIUM PAKETİ
Survivor Pass: Bedtime Beasts'le yastık savaşı başlıyor! Survivor Pass'i hemen alarak bir Hayatta Kalma Sandığı ve 10 seviye artışını kap.