PAKIET PREMIUM PRZEPUSTKI SURVIVOR: STEAMPUNK REVIVAL
Ruszaj do napędzanej parą walki z przepustką Survivor: Steampunk Revival. Zawartość: skrzynka ocalałego i 10 poziomów.<span> * Po zakupie nie można kupić innych pakietów zawierających przepustkę Survivor: Steampunk Revival.