SURVIVOR PASS: STEAMPUNK REVIVAL PREMIUM PAKETİ
Buharı kökle, dişlileri çalıştır ve savaş alanlarına tam gaz dal! Survivor Pass: Steampunk Revival'la çuf çuf vakti! Survivor Pass'i hemen alarak bir Hayatta Kalma Sandığı ve 10 seviye artışını kap. * Bunu satın aldıktan sonra Survivor Pass içeren diğer paketleri alamazsın.