SURVIVOR PASS: MOGHOUL RAMPAGE PREMIUM PACK
Rise up with the Moghouls, demon lords of the Far East, in Survivor Pass: Moghoul Rampage. Includes a Survivor's Chest and a 10-level boost. * Once purchased, you will be unable to buy other packs which contain Survivor Pass: Moghoul Rampage.