PAKIET PREM. PRZ. SURVIVOR: MOGHOUL RAMPAGE
Jeśli w wyniku zakupu przekroczysz poziom 30, otrzymasz zwrot nadmiarowych poziomów w postaci 1-poziomowych przedmiotów, których można użyć przy okazji następnej przepustki Survivor.