Survivor Pass: Kiss The Sun Premium
Burn your foes to a sizzling crisp this summer with Survivor Pass: Kiss the Sun. Includes a Survivor's Chest and a 10-level boost. * Once purchased, you will be unable to buy other packs containing Survivor Pass: Kiss the Sun.