SURVIVOR PASS: KISS THE SUN PREMIUM PAKETİ
Survivor Pass: Kiss the Sun'la düşmanlarını yaz sıcağıyla yak. Survivor Pass'i hemen alarak bir Hayatta Kalma Sandığı ve 10 seviye artışını kap.