BATTLEGROUNDS PLUS
Ten specjalny pakiet przedmiotów zawiera przejście na konto BATTLEGROUNDS Plus, na którym dostępna jest cała zawartość BATTLEGROUNDS, oraz rozmaite bonusowe przedmioty. Graj w meczach standardowych i podnoś swój poziom biegłości w przetrwaniu, by móc grać w trybie rywalizacji.