BATTLEGROUNDS PLUS
Bu özel eşya paketi, BATTLEGROUNDS'un tüm içeriklerinin açık olduğu, ek olarak çeşitli bonus eşyaların verildiği bir BATTLEGROUNDS Plus hesabına dönüşümü içerir. Dereceli oynayabilmek için Normal Maçlar oyna ve Hayatta Kalma Ustalığı seviyeni yükselt.